პრაქტიკის კვლევა -- როგორ ვიყენებთ ქართულში ნასწავლს ?
სასწავლო წლის ბოლოსკენ, გადავწყვიტე შემემოწმებინა ნასწავლი ლექსიკური საკითხების პრაქტიკული გამოყენების უნარ -ჩვევები. მოსწვლეებს შევთავაზე სიტუციური ამოცანა, სადაც მათ ევალებოდათ ნახატი ფილმის უხმოდ ნახვის შემდეგ პატარა ტექსტის შექმნა. აღმოჩნდა რომ რამოდენიმე მოსწავლეს გაუჭირდა სიუჟეტის საკუთარი თვალსაზრისით ამოცნობა-განვითარება. შევიმუშავე და დავგეგმე ისეთი სახალისო აქტივობები, რომლებიც დამეხმარებოდა პრობლემის მოგვარებაში. დავსახე მიზნები, შევიმუშავე მეთოდები, დავაკომპლექტე ჯგუფები, მოვიზიე ინტერნეტ მასალები, გამოვიყენე ბუკები.
შექმნილი ნამუშევრები გავაცანით მშობლებს.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment