პრაქტიკის კვლევა -- როგორ ვიყენებთ ქართულში ნასწავლს ?


   სასწავლო წლის ბოლოსკენ, გადავწყვიტე შემემოწმებინა ნასწავლი ლექსიკური  საკითხების პრაქტიკული გამოყენების უნარ -ჩვევები. მოსწვლეებს შევთავაზე  სიტუციური ამოცანა, სადაც მათ ევალებოდათ    ნახატი   ფილმის უხმოდ    ნახვის შემდეგ პატარა ტექსტის შექმნა. აღმოჩნდა რომ რამოდენიმე მოსწავლეს გაუჭირდა სიუჟეტის საკუთარი თვალსაზრისით ამოცნობა-განვითარება. შევიმუშავე და დავგეგმე ისეთი სახალისო აქტივობები, რომლებიც დამეხმარებოდა პრობლემის მოგვარებაში. დავსახე მიზნები, შევიმუშავე მეთოდები, დავაკომპლექტე ჯგუფები, მოვიზიე ინტერნეტ მასალები, გამოვიყენე ბუკები.

შექმნილი ნამუშევრები გავაცანით მშობლებს.

No comments:

Post a Comment